مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 09:562020-04-04دانش

برگزاری کلاس های آموزش مجازی دانشگاه آزاد اصفهان در مقطع کارشناسی


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: از امروز 16 فروردین ماه، کلاس های برخط این واحد دانشگاهی در سال جدید با مقطع کارشناسی ارشد و دکتری آغاز شده و طی روزهای آینده نیز دانشجویان مقطع کارشناسی به صورت دانشکده به دانشکده از .

- ایسنا/اصفهان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: از امروز 16 فروردین ماه، کلاس های برخط این واحد دانشگاهی در سال جدید با مقطع کارشناسی ارشد و دکتری آغاز شده و طی روزهای آینده نیز دانشجویان مقطع کارشناسی به صورت دانشکده به دانشکده از کلاس های بر خط استفاده خواهند کرد.

اکبر پیرستانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه، از هفته اول اسفند در مرحله اول کلاس های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را آغاز کردند و دانشجویان در کلاس های مجازی حاضر شدند.

در مرحله دوم که از امروز آغاز می شود، تمام مقاطع تحصیلی تا زمان بازگشایی مجدد دانشگاه ها و برگزاری کلاس های حضوری از آموزش بر خط بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به ویژگی های کلاس برخط، خاطر نشان کرد: در این روش آموزشی که یکی از بهترین و معتبرترین شیوه های آموزش مجازی در دنیا به شمار می رود، بین اجزای کلاس یعنی استاد و دانشجو تعامل همزمان برقرار می شود و دانشجویان می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس های آموزش مجازی دانشگاه آزاد اصفهان در مقطع کارشناسی

برگزاری کلاس های آموزش مجازی دانشگاه آزاد اصفهان در مقطع کارشناسی