مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:562020-04-04فرهنگي

پیام دبیر جایزه مهرگان برای درگذشت ثریا قزل ایاغ


علیرضا زرگر مدیر جایزه مهرگان در پیامی درگذشت ثریا قزل ایاغ را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پیامی که از سوی علیرضا زرگر مدیر جایزه مهرگان منتشر شده است، او از سوی خود، هیأت های داوری مهرگان علم و ادب و دبیرخانه جایزه سوگ بزرگ درگذشت زنده یاد ثریا قزل ایاغ را به یکتا بهروزی یگانه فرزند ایشان و جامعه ادبی ایران تسلیت گفته است.

در روزهای بیم و امید، در بحبوحه هراس از ویروسی مرگبار و در سرزمینی ملتهب، در 14 فروردین ماه 1399 برابر با 2 آوریل 2020 در بهت و سکوت پا از این جهان پس کشیدی، عجب بدرقه ای کرد دنیا تو را! ثریا قزل ایاغ اما در دل این روزها و سال های پرفراز و فرود و در کشاکش ناگزیر این آمدن ها و رفتن ها، خوش درخشید.

ثریا قزل ایاغ هنر خوب زیستن را می دانست، زیبا زندگی کرد، پرثمر و اثرگذار بود و چه نیکوست که انسان به تمامی زندگی کند و در نهایت روزی از این جهان بگذرد.

به کارنامه ی پربار زندگی او که نگاه می کنم، سیمای زنی آزاده و آگاه را می بینم که تا پایان عمر از حقوق زنان و کودکان جامعه ی خود دفاع کرد؛ به گواه شاگردانش در دانشگاه تهران در کنار درس، شجاعتِ گفتن و پشتکار در زندگی را نیز یاد می داد.

ثریا قزل ایاغ دانش آموخته نخستین دوره دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی بوده و سخنان دلنشین او در مراسم پنجاهمین سالگرد تأسیس این دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام دبیر جایزه مهرگان برای درگذشت ثریا قزل ایاغ

پیام دبیر جایزه مهرگان برای درگذشت ثریا قزل ایاغ