مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:472020-04-04اقتصادي

فرصت های سرمایه گذاری در قوچان/ جای خالی سرمایه گذاری متناوب صنعتی، معدنی و تجاری


سید ایمان وهاب زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در قوچان، با بیان اینکه نزدیک بودن شهرستان قوچان به مشهد در حوزه سرمایه گذاری و تولید دارای معایبی است، اظهار کرد: سرمایه گذاران بیشتر علاقه دارند نزدیک به کلان شهرها سرمایه گذاری کنند، زیرا مراکز فروش یا جابجایی کالا برای آن ها نزدیک تر است و راحت می توانند محصولات خود را عرضه کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید سرریزهای سرمایه گذاری در مشهد به سمت شهرهای دیگری مانند این شهرستان برود، افزود: قوچان نه در حوزه کمبود مواد اولیه، نه امکانات تولید و نه مسئله دیگری در این حوزه با مشکل مواجه نیست، بلکه مشکل آن در نبود سرمایه گذاری است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان، با اشاره به این موضوع که سرمایه گذاری متناوب زنجیره تولید ایجاد کرده و انتقال پایداری به وجود می آورد، بیان کرد: برای حل مشکل سرمایه گذاری متناوب، می توان پنل هایی از جاذبه های مختلف برای تولیدکنندگان معرفی کرد؛ همان گونه که در حوزه لبنیات توانسته ایم جاذبه هایی نظری تولید شیر مرغوب را تعریف کنیم تا واحدهای بزرگ لبنی مستقر شوند.

وهاب زاده تصریح کرد: تا زمانی که شهرک های اقماری در اطراف مشهد پذیرای سرمایه گذار باشند، سرمایه گذاری در شهرهای دیگر فاقد اولویت می شود، زیرا سرمایه گذار ابتدا محل را برای فروش و عرضه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت های سرمایه گذاری در قوچان/ جای خالی سرمایه گذاری متناوب صنعتی، معدنی و تجاری

فرصت های سرمایه گذاری در قوچان/ جای خالی سرمایه گذاری متناوب صنعتی، معدنی و تجاری