مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:402020-04-04سياسي

صوفی: باید اصلاحات درون اصلاحات انجام دهیم/ گرایش مردم به اصلاح طلبان آسیب دیده


وزیر دولت اصلاحات با بیان اینکه اصلاح طلبان باید درون خود اصلاحات انجام دهند، گفت: باید هویت اصلاح طلبی را سر دست بگیریم و رویکردهای سلبی را کنار بگذاریم.

- حوزه احزاب خبرگزاری فارس: با اینکه از برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک به 45 روز می گذرد اما به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا چند روز قبل از دوم اسفند یعنی روز رای گیری این فرصت به دست نیامد تا بتوان آنچه که مردم در 2 اسفند انتخاب کردند و بنا داشتند تا در کشور حاکم شود مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

  در 2 اسفند سال98 جریانات مختلف سیاسی از جمله اصولگرایان و اصلاح طلبان وارد کارزار انتخابات شدند و در نهایت لیست موسوم به ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با سرلیستی محمدباقر قالیباف بیش از یک میلیون و 265 هزار و 287 رای آورد و 29 نامزد دیگر هم لیست با قالیبافرای آورند.

در حالی بود که مجید انصاری عضو شاخص مجمع روحانیون مبارز که در هر دو لیست یعنی هم لیست حزب کارگزاران سازندگی هم لیست 8 حزب اصلاح طلب فقط 69 هزار و 151 رای کسب کرد.

با علی صوفی رییس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در سال 94 بر آن چه در اسفند ماه سال قبل گذشت، گفت وگو کردیم؛ او معتقد است که اصلاح طلبان در انتخابات سال 98 اساسا لیستی ندادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صوفی: باید اصلاحات درون اصلاحات انجام دهیم/ گرایش مردم به اصلاح طلبان آسیب دیده

صوفی: باید اصلاحات درون اصلاحات انجام دهیم/ گرایش مردم به اصلاح طلبان آسیب دیده