مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:302020-04-04سياسي

13 مورد رفع تصرف فوری اراضی ملی در استان اصفهان انجام شد


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: طی هفته دوم سال جدید، 11 مورد اراضی ملی در شهرستان  کاشان و 2 مورد در شهرستان  نایین  رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری قرآن اظهار داشت: طبق هشدارهای اعلامی و به همت معاونت املاک و حقوقی و یگان حفاظت از اراضی این اداره کل در سطح استان و با گشت زنی های انجام شده طی هفته اول نوروز هیچگونه تصرف در اراضی دولتی گزارش نشد.

وی افزود: با هوشیاری عوامل یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان طی هفته دوم ایام نوروز 13 مورد رفع تصرف فوری اراضی انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: طی هماهنگی به عمل آمده در طرح نوروزی و گشت زنی 24 اکیپ یگان در سطح استان تعداد 11 مورد رفع تصرف فوری در تاریخ 11 فروردین ماه به متراژ 2250 مترمربع با ارزش حدود 11 میلیارد ریال به صورت دیوار کشی، تخریب ساختمان و اشجار در شهرستان کاشان و 2 مورد در روزهای 9 و 12 فروردین ماه به متراژ 200 مترمربع به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال به صورت خاکریزی در شهرستان نایین رفع تصرف فوری از اراضی ملی و دولتی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 مورد رفع تصرف فوری اراضی ملی در استان اصفهان انجام شد

13 مورد رفع تصرف فوری اراضی ملی در استان اصفهان انجام شد