مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:262020-04-04سياسي

دستگیری 14 محتکر اقلام بهداشتی در خراسان جنوبی/


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی به کشفیات اقلام بهداشتی و بیمارستانی اشاره و گفت: پنج هزار ماسک، 71 هزار دستکش و 63 هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی و شوینده کشف شده و در این رابطه 14 نفر محتکر دستگیر شدند.

-       به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار مجید شجاع ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، به طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله  و قطع زنجیره ویروس کرونا اشاره و اظهار داشت: این طرح از هشتم فروردین ماه امسال با هدف اعمال محدودیت در سفر، تردد خودروها و افراد غیربومی، تعطیلی مشاغل و اصناف غیرضروری و برگزاری هرگونه مراسم و اجتماعات اجرا شد.

وی بیان داشت: طرح مذکور در 11 محور ورودی استان طرح در حال اجراست و از ورود خودروها با پلاک غیر بومی استان، جلوگیری و همچنین از خروج خودروهای که قصد سفر به خارج استان را دارند، ممانعت می شود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از فعالیت300 نیروی پلیس در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان خبر داد و عنوان کرد: در  لایه دوم اجرای این طرح در 13 ایستگاه ورودی و خروجی شهرهای استان، ترددها کنترل می شود.

شجاع مطرح کرد: نظارت پلیس بر مجتمع های تجاری و  تفریحی و واحدهای صنفی غیرضرور در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه دارد و طی این مدت یک هزار و 53 فقره نظارت و بازدید بر این مراکز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 14 محتکر اقلام بهداشتی در خراسان جنوبی/

دستگیری 14 محتکر اقلام بهداشتی در خراسان جنوبی/