مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:262020-04-04سياسي

برگزاری جلسات مجازی سازمان جهانی استاندارد


مشاور رییس سازمان استاندارد و عضو هیات مدیره فنی ایزو گفت: با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، اعضای هیات مدیره فنی ایزو با هدف تسهیل در روند تدوین استاندارد جلسات خود را به صورت مجازی برگزار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سازمان استاندارد، مژده روشن طبری اظهار داشت: در جلسه مجازی که 7 فروردین ماه جاری برگزار شد مقرر گردید، پروژه هایی که جلسات آن را نمی توان مجازی برگزار کرد زمان آن تا شش ماه متوقف شود همچنین به پروژه هایی هم که قرار بود در مدت 36 و 48 ماه تدوین آنها نهایی شود فرصت 9 ماهه داده شود.

نماینده سازمان ملی استاندارد ایران در سازمان جهانی استاندارد با بیان اینکه زمان اطلاع رسانی برای برگزاری اجلاسیه های گروه های کاری و عمومی نیز کوتاهتر شده است، افزود: با توجه به مشکل پیش آمده و برگزار نشدن جلسات در سطح ملی، برای رسیدن به توافق، مقرر شد اگر کشوری برای ارسال آرا و جمع بندی نظرات در مرحله پیش نویس کمیته به زمان بیشتری نیاز داشته باشد، بتواند پیشنهادش را به مدیران کمیته های فنی اعلام کند تا مدت زمان ارسال آرا و نظرات را طولانی تر کند.

روشن طبری اظهار داشت: علاوه بر این مقرر شد، راهنماهایی به منظور برگزاری جلسات مجازی برای روسا، مدیران کمیته های فنی و  شرکت کنندگان تهیه و در اختیار انها قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسات مجازی سازمان جهانی استاندارد

برگزاری جلسات مجازی سازمان جهانی استاندارد