مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-04اقتصادي

پالایش متقاضیان اینترنتی مسکن ملی آغاز شد


بر اساس اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، بررسی شرایط متقاضیانی که از طریق اینترنت اقدام به ثبت نام در مسکن ملی کرده اند شروع شده و متقاضیان پیامکی بعد از فروکش کردن بحران کرونا پالایش می شوند.

- بر اساس اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، بررسی شرایط متقاضیانی که از طریق اینترنت اقدام به ثبت نام در مسکن ملی کرده اند شروع شده و متقاضیان پیامکی بعد از فروکش کردن بحران کرونا پالایش می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرایند بررسی شروط متقاضیانی که به صورت ثبت نام اینترنتی در سامانه اقدام به نام نویسی کرده بودند آغاز شده است.

متاهل یا زن سرپرست خانوار بودن، عدم استفاده از زمین یا ملک دولتی از ابتدای انقلاب تاکنون، عدم مالکیت واحد مسکونی از سال 1384 تا کنون سکونت حداقل پنج سال در شهر مورد تقاضا از جمله شرایط ثبت نام بوده که بر همین اساس متقاضیان تایید یا رد می شوند.

هنوز زمان اعلام قطعی پذیرفته شدگان مشخص نیست اما پیش از این محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی به ایسنا گفته بود که این زمان حدود 45 روز طول می کشد.

از سوی دیگر شرایط کسانی که از طریق پیامک نام نویسی کرده اند بعد از فروکش کردن بیماری کرونا مورد بررسی قرار می گیرد.

محمودزاده در این خصوص گفته است 542 هزار و 409 نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن از طریق سامانه اینترنتی و 819 هزار و 739 نفر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالایش متقاضیان اینترنتی مسکن ملی آغاز شد

پالایش متقاضیان اینترنتی مسکن ملی آغاز شد