مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:562020-04-04پزشكي

افزایش تعداد مبتلایان کرونا در استان بوشهر/ 17 مورد جدید ثبت شد


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی 102 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: 17 نفر به لیست مبتلایان این ویروس در بوشهر افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید کشمیری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز شنبه 16 فروردین 122 نفر شامل 68 مرد و 54 زن است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از 17 بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن ها مثبت اعلام شده است، 12 بیمار از شهرستان دشتستان، دو بیمار ساکن شهرستان بوشهر، دو بیمار ساکن شهرستان گناوه و یک بیمار ساکن شهرستان دیلم هستند.

وی تصریح کرد: بیماران جدید ساکن شهرستان بوشهر زن و شوهر 30 ساله و 34 ساله هستند و با بستگانی که نمونه آزمایش آنان قبلاً مثبت اعلام شده بود در ارتباط بوده اند و در حال حاضر با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند.

کشمیری اظهار داشت: 12 مورد جدید دیگر نیز ساکن شهرستان دشتستان هستند که 8 نفر از آنان با بیماری که قبلاً نمونه آزمایش وی مثبت شده بود نسبت فامیلی دارند و همه این 8 نفر با حال عمومی خوب ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت هستند.

وی ادامه داد: حال عمومی دو بیمار دیگر دشتستانی نیز که دو زن 31 ساله و 64 ساله هستند و با اقوامی که نمونه آزمایش آنان قبلاً مثبت اعلام شده بود در ارتباط بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد مبتلایان کرونا در استان بوشهر/ 17 مورد جدید ثبت شد

افزایش تعداد مبتلایان کرونا در استان بوشهر/ 17 مورد جدید ثبت شد