مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:562020-04-04پزشكي

غربالگری سلامت صددرصدی مردم رزن/حل مشکل انتقال اجساد به زودی


فرماندار شهرستان رزن با اشاره به اینکه با همکاری مردم شهرستان رزن 100 درصد جمعیت شهرستان غربالگری سلامت شده اند، بیان کرد: رزن و درگزبن از نظر تعداد مبتلایان به کروناویروس هشتمین شهرستان استان است.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان رزن با اشاره به اینکه با همکاری مردم شهرستان رزن 100 درصد جمعیت شهرستان غربالگری سلامت شده اند، بیان کرد: رزن و درگزبن از نظر تعداد مبتلایان به کروناویروس هشتمین شهرستان استان است.

سیدرضا سلامتی در گفت وگو با ایسنا اعلام کرد: با تلاش های شبانه روزی مدیریت و کارکنان خدوم شبکه بهداشت و درمان، نیروهای بسیج، دهیاران، بهورزان و سایر دست اندرکاران عزیز و به همت مردم فهیم و شریف شهرستان رزن و درگزین کار غربالگری در این شهرستان پایان رسید و صددرصد مردم با این طرح مورد غربالگری قرار گرفتند.

وی مطرح کرد: به طور قطع این امر می تواند باعث اطمینان خاطر مردم عزیز از سلامت خود باشد و از طرف دیگر در شناسایی و فراخوان افرادی که احیاناً مشکوک به داشتن علائم کروناویروس باشند شبکه بهداشت و درمان شهرستان را کمک می کند.

سلامتی ابرازامیدواری کرد که بتوانیم با هماهنگی، همدلی و اقدامات هدفمند در چهارچوب برنامه ها و اقدامات دولت تدبیر و امید تحت مدیریت استاندار و مردم شریف شهرستان در آینده ای نزدیک بر این بیماری پیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری سلامت صددرصدی مردم رزن/حل مشکل انتقال اجساد به زودی

غربالگری سلامت صددرصدی مردم رزن/حل مشکل انتقال اجساد به زودی