مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:452020-04-04پزشكي

انجام 120 ماموریت غیرترافیکی در هر 24 ساعت در همدان


رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از انجام 120 ماموریت غیرترافیکی در هر 24 ساعت در همدان خبر داد.

- حبیب معصومی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به طرح امدادرسانی نوروزی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی همدان اظهار کرد: در هر 24 ساعت 100 تا 120 ماموریت غیرترافیکی انجام می شود که شامل بیماری های داخلی و حوادث غیرترافیکی منجر به آسیب است.

وی با اشاره به اینکه بیماران و مصدومان به بیمارستان ها و مراکز درمانی منتقل می شوند گفت: در 24 ساعت 20 مورد ماموریت حوادث ترافیکی انجام می شود که مصدومین به مراکز تروما منتقل می شوند.

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از کاهش آمار تصادفات، مصدومین و فوتی های آن در استان نسبت به نوروز سال گذشته خبر داد و افزود: 35 نفر در استان دچار مسمومیت با متانول یا مخلوطی از این مواد شدند که متاسفانه چهار نفر نیز جان باختند.

وی با اشاره به اینکه دلیل این امر تبلیغات سوء در فضای مجازی بود که برخی از استان ها درگیر مسمومیت های ناشی از سوء مصرف الکل شدند که البته شدت آن در همدان کمتر بود گفت: در ایام نوروز به دلیل بارندگی و احتمال وقوع سیل آموزش هایی به کارکنان و مردم ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 120 ماموریت غیرترافیکی در هر 24 ساعت در همدان

انجام 120 ماموریت غیرترافیکی در هر 24 ساعت در همدان