مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:202020-04-04سياسي

رییس قوه قضاییه و شهردار تهران با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند


در ادامه ملاقات های دوره ای شهردار تهران با رییس قوه قضاییه، آیت الله سید ابراهیم رییسی و پیروز حناچی شهردار تهران درخصوص اهم مسائل قضایی مرتبط با شهرداری و پرونده های مطروحه در دستگاه قضایی با یکدیگر دیدار و به گفتگو پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس،، در این نشست گزارش عملکرد یکساله شهرداری تهران در حوزه حقوقی، قضایی و همچنین پیگیری حقوق عامه به رییس قوه قضاییه ارائه و اولویت های شهرداری تهران در  موضوعات حقوقی از جمله وضعیت اجرای آرای صادره از کمیسیون ماده صد قانون شهرداری، پرونده های مهم شهرداری تهران در مراجع قضایی و نیز درخواست های شهرداری تهران درخصوص اعمال مقررات ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه، شهردار تهران ضمن تشکر از حمایت های دستگاه قضایی تصریح کرد: بدون حمایت های قضایی امکان خدمت رسانی به شهروندان وجود نخواهد داشت.

در پایان نیز آیت الله سید ابراهیم رییسی از تلاش ها و پیگیری های شهرداری تهران جهت حل و فصل مسائل حقوقی، قدردانی و بر لزوم تعامل و همکاری هر چه بیشتر میان شهرداری پایتخت و قوه قضاییه جهت احقاق حقوق عامه در مسائل شهری تاکید و از تلاش ها و پیگیری های انجام شده در زمینه مسائل حقوقی در شهرداری تهران تشکر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه و شهردار تهران با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند

رییس قوه قضاییه و شهردار تهران با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند