مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:572020-04-04پزشكي

همکاری و همفکری ارتش از ابتدای بحران کرونا ستودنی است


محمدجواد فدایی روز شنبه در جریان بازدید از محل مرکز آموزشی صفر پنج کرمان و در مراسم افتتاح نقاهتگاه 120 تختخوابی این مرکز در راستای پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا افزود: اقدامات ارتش مستقر در جنوب شرق کشور در بحث غربالگری و شناسایی بیماران و تامین لوازم مورد نیازآن ها و همچنین فراهم کردن بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه 120 تختخوابی ستودنی است.

وی اضافه کرد: افتتاح این نقاهتگاه در کنار سه نقاهتگاه دیگر که در کرمان داریم و جمعا 260 تخت می باشند مجموع تخت تخت ها را به 380 تخت رساند که خوشبختانه طبق آخرین آماری که داشته ایم تنها تعداد 8 تخت ما درحال استفاده می باشد.

استاندار با بیان اینکه امیدواریم لازم نشود که از این امکانات استفاده کنیم گفت: با تلاش و زحمات دوستان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و سایر ارگان های مربوط امکانات ما نسبت به نیاز ما بیشتر است و خداوند را شاکریم که با تلاش منسجم توانسته این این شرایط را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان و کشور افزود: آمار کسانی که بر اثر این بیماری فوت شده اند یک در صد هزار است که کرمان نسبت به خیلی از استان های دیگر نُرم خوبی است و جزو استان های پایین جدول هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری و همفکری ارتش از ابتدای بحران کرونا ستودنی است

همکاری و همفکری ارتش از ابتدای بحران کرونا ستودنی است