مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-04سياسي

کرونا ضرورت تخصصی شدن ماموریت سمن ها را نمایان تر کرد


مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام گفت: مواجهه با کرونا، تخصصی شدن ماموریت سازمان های مردم نهاد را بیش از گذشته نمایان تر کرد.

- عهدیه طهماسبی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تغییر نگاه تزاحم آمیز به سمن ها و مهیا کردن ساخت فرصت های نهادی و ساختاری برای فعالیت آنها در شرایط امروز از مهمترین ضروریات است که خوشبختانه در سال های اخیر به خوبی به وقوع پیوسته است.

وی بسط مسئولیت پذیری اجتماعی، تقویت همبستگی اجتماعی، تغییر فرهنگی، توانمندسازی و تاب آوری جامعه و ذی نفعان را از اصلی ترین کارکردها و رسالت های سازمانهای مردم نهاد در دنیای معاصر دانست و گفت : غلبه بر بحران های پیش رو، نیاز به همفکری، همدلی و همگرایی دارد.

مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام تصریح کرد: در مواجه با کرونا، امروز با انواع اجتماعات در دنیای واقعی و مجازی روبرو هستیم که تخصصی شدن ماموریت این اجتماعات بالاخص سازمان های مردم نهاد از ضروریات به نظر می رسد.

طهماسبی ادامه داد: خود مراقبتی و قرنطینه خانگی من و شما بدون خودمراقبتی دیگران راه به جایی نخواهد برد و برای در امان ماندن از مخاطرات ویروس، هر یک از ما موظف هستیم که شرایط ماندن اطرافیان را نیز در خانه مهیا کنیم و پیش شرط اصلی آن، کمک به رفع نیازهای معیشتی اطرافیان، همسایه ها، و هم محله ای ها در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا ضرورت تخصصی شدن ماموریت سمن ها را نمایان تر کرد

کرونا ضرورت تخصصی شدن ماموریت سمن ها را نمایان تر کرد