مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-04سياسي

نماینده ولی فقیه در سوریه: عبور از بحران کرونا «امید» می خواهد


نماینده ولی فقیه در سوریه با بیان اینکه با امید باید ایام سخت شیوع ویروس کرونا را پشت سر گذاشت، گفت: پیامبر (ص) در این زمینه می فرمایند که امید داشتن رحمتی از خدای متعال برای امت من است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله سیدابوالفضل طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه با استمرار شیوع بیماری کرونا و تمدید تعلیق نماز جمعه در مصلی حرم حضرت زینب (س) برای جلوگیری از شیوع ویروس در یک گفت وگوی تلویزیونی به سخنرانی پرداخت.

آیت الله طباطبایی با اشاره به روزهای سخت شیوع کرونا، امید داشتن را برای عبور از ایام سخت ضروری دانست و با اشاره به فضائل ماه شعبان، ابراز داشت: ما در ماه شعبان به سر می بریم و باید از برکات این ماه جهت بالا بردن درجات روحی و معنوی خود استفاده کنیم.

 وی ادامه داد: علی رغم انتشار این ویروس که باعث شده است در خانه های خود بمانیم و سبک زندگی مان در ظاهر تغییر کرده است، ولی باید از این فرصت جهت خودسازی و بالا بردن درجات معنوی خود استفاده کنیم.

 آیت الله طباطبایی تصریح کرد: نباید در این روزهای سخت، ناامید شد بلکه باید با امید، این ایام سخت شیوع ویروس کرونا را پشت سر گذاشت، پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله در این زمینه می فرمایند که امید داشتن رحمتی از خدای متعال برای امت من است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سوریه: عبور از بحران کرونا «امید» می خواهد

نماینده ولی فقیه در سوریه: عبور از بحران کرونا «امید» می خواهد