مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:402020-04-04بين الملل

هشدار دمشق درباره تشدید شهرک سازی های اسراییل و سرقت منابع طبیعی جولان


سفیر سوریه در سازمان ملل خواهان محکومیت نقض های صورت گرفته از سوی اسراییل علیه شهروندان سوریه در اراضی اشغالی جولان و عدم ارائه هرگونه کمک به مسئولان این رژیم به ویژه در زمینه فعالیت های تجاری و گردشگری شد.

- سفیر سوریه در سازمان ملل خواهان محکومیت نقض های صورت گرفته از سوی اسراییل علیه شهروندان سوریه در اراضی اشغالی جولان و عدم ارائه هرگونه کمک به مسئولان این رژیم به ویژه در زمینه فعالیت های تجاری و گردشگری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، حسام الدین آلاء، سفیر دائم سوریه در سازمان ملل روز جمعه پیامی به رییس کمیسیون ویژه تحقیقات درخصوص اقدامات ناقض حقوق بشری اسراییل در حق مردم فلسطین و دیگر ساکنان عرب در اراضی عربی اشغالی فرستاد و در این پیام، از وی خواست تا توجه بیشتری به وضعیت حقوق بشری در جولان اشغالی و سهیم شدن در گسترش دامنه محکومیت های بین المللی نسبت به نقض های صورت گرفته اشغالگر اسراییلی در حق شهروندان سوری در جولان اشغالی داشته باشد.

وی نسبت به تشدید شهرک سازی های اسراییل و سرقت منابع طبیعی در جولان اشغالی و نقض های صورت گرفته در حق ساکنان سوری در سایه حمایت نامحدود و تشویق های مداوم اسراییل از سوی دولت آمریکا برای ادامه سیاست ها و اقدامات غیرقانونی اش و مصونیت آن از بازخواست های بین المللی هشدار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دمشق درباره تشدید شهرک سازی های اسراییل و سرقت منابع طبیعی جولان

هشدار دمشق درباره تشدید شهرک سازی های اسراییل و سرقت منابع طبیعی جولان