مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:102020-04-04سياسي

سامانه بومی آموزش مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان افتتاح شد


سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از افتتاح سامانه بومی آموزش مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان داد.

- ایسنا/سمنان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از افتتاح سامانه بومی آموزش مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان داد.

رضا نقدی در جلسه هیات رییسه دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان که به صورت ویدئوکنفرانس، برگزار شد، بااعلام این خبر اظهار کرد: دانشکده های فنی و حرفه ای و کشاورزی استان سمنان در ایام تعطیلات عید نوروز، کلاس های مجازی جبرانی برای دانشجویان برگزار کرد.

وی بر لزوم برگزاری کلاس های مجازی استان تاکید و خاطرنشان کرد: با تصمیمات اتخاذ شده، مقرر شد از امروز شنبه 16 فروردین ماه، دانشکده های استان، تمام ظرفیت خود را به صورت کامل مورد استفاده قرار داده تا کلاس های مجازی به بهترین نحو برگزار شده و دروس به دانشجویان ارائه خواهد شد.

وی افزود: امروز که ملت ایران با چالش شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، شاهدیم که جامعه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در تمام کشور با روحیه جهادی در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و پیام امیدبخش رهبر معظم انقلاب در خط مقدم مبارزه قرار دارند.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان، همچنین با قدردانی از رییس و همکاران پرتلاش دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بومی آموزش مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان افتتاح شد

سامانه بومی آموزش مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان افتتاح شد