مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-04سياسي

لزوم حمایت از اصحاب رسانه البرز در ایام طرح فاصله گذاری اجتماعی


ابراهیم نوروزی فر روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تعلل در بیمه خبرنگاران، گرانی کاغذ و بالا رفتن هزینه های چاپ و نشر در سال های اخیر، وضعیت مطبوعات را بحرانی کرده است.

وی اظهار داشت: پیش بینی بسته حمایتی و اقلام معیشتی برای خانواده رسانه ها که در خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب و این روزها در صف مدافعان سلامت فعال هستند، انتظار بجایی است، که امیدواریم مورد نظر قرار بگیرد.

وی گفت: در روزهای اخیر اصحاب رسانه بیشترین نقش را در آموزش عمومی و آرام سازی فضای ذهنی جامعه و ایجاد عزم عمومی برای مقابله با این ویروس منحوس داشته اند و شایسته است متولیان امر به جز تشکر زبانی از زحمات اصحاب رسانه، ضمن تعیین ضرر و زیان حاصل شده از تعطیلی نشریات مکتوب، ارائه یارانه حمایتی و توزیع اقلام معیشتی به نیروهای شاغل مانند خبرنگاران، مُوَضعان و شاغلین بخش های مرتبط با صنعت چاپ و نشر را نیز پیش بینی نمایند.

نوروزی فر تاکید کرد: همچنین برای مطبوعاتی که در این ایام به درستی درصدد راه اندازی رسانه برخط و فعال سازی بیش از پیش ظرفیت مجازی خود هستند، حمایت های فن آورانه در نظر گرفته شود و چه خوب است در راستای حمایت عملی از رسانه ها آگهی های دولتی نهادها و نیز پیام های ستاد ملی کرونا در قالب رپورتاژ به آگاهی مخاطبان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت از اصحاب رسانه البرز در ایام طرح فاصله گذاری اجتماعی

لزوم حمایت از اصحاب رسانه البرز در ایام طرح فاصله گذاری اجتماعی