مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-04اقتصادي

تولید منسوجات گرمازا با قابلیت استفاده در همه فصول سال


محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر منسوجات گرمازای هوشمندی را تولید کردند که علاوه بر آنکه میزان دما در آن قابل تنظیم است، از آن می توان در همه فصول استفاده کرد.

- محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر منسوجات گرمازای هوشمندی را تولید کردند که علاوه بر آنکه میزان دما در آن قابل تنظیم است، از آن می توان در همه فصول استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرش ناظم بوشهری مجری طرح تولید منسوجات گرمازای هوشمند ، هدف از اجرای این طرح را ساخت پارچه هایی با قابلیت ایجاد گرما در شرایط آب و هوایی سرد ذکر کرد و گفت: از این پارچه به عنوان لباسی مجزا یا داخل لباس هایی استفاده می شود که می تواند فرد را گرم کند به گونه ای که در شرایط آب و هوایی سخت می توان از این منسوج برای تولید گرما استفاده کرد ضمن آنکه از آن می توان برای تسکین دردهای موضعی در حوزه پزشکی بهره برد.

بوشهری، با بیان اینکه تاکنون منسوجات گرم شونده با روش های مختلف تولید شده است، یادآور شد: در این روش برای تولید گرما از المنت های متفاوت با قطر یک دهم میلی متر و یک منبع تغذیه از نوع باتری برای تولید دما استفاده شده است.

المنت هایی که در این پارچه مورد استفاده قرار گرفت به گونه ای بین دولایه پارچه قرار می گیرد که در لایه نهایی، المنت ها مشخص نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید منسوجات گرمازا با قابلیت استفاده در همه فصول سال

تولید منسوجات گرمازا با قابلیت استفاده در همه فصول سال