مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:562020-04-04فرهنگي

«پایتخت6» و سمفونی حسرت ها / چه اصراری به «معمولی نبودن» بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ما به تعهدمان که همان ساخت و پخش 15 قسمت پایتخت 6 برای ایام نوروز بود، عمل کردیم.

؛ چند روز پیش و زمانی که عوامل مجموعه تلویزیونی پایتخت باوجود تکذیب قبلی، - پایتخت6 و سمفونی حسرت ها / چه اصراری به معمولی نبودن بود؟ پایتخت6 موفق ترین محصول نوروزی سیما در زمینه جذب مخاطب بود؛ اما به رغم این توفیق چگونه این سریال به تجربه ای افسوس برانگیز برای یکی از محبوب ترین برند های این سال های سیما تبدیل شد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ما به تعهدمان که همان ساخت و پخش 15 قسمت پایتخت 6 برای ایام نوروز بود، عمل کردیم.

؛ چند روز پیش و زمانی که عوامل مجموعه تلویزیونی پایتخت باوجود تکذیب قبلی، تصمیم گرفتند چند گام مانده به پایان راه پخش فصل ششم، خبر از ناتمام ماندن این پروژه به دلیل شیوع ویروس کرونا بدهند، همین اظهارنظر سیروس مقدم، به نظر کلیدی ترین جمله بود؛ عوامل فصل ششم مجموعه پایتخت به درستی به تعهد خود برای رساندن 15 قسمت به آنتن عمل کردند؛ ما گویی انتظاری فراتر از این تعهد از آن ها داشتیم!حالا دیگر پرونده فصل ششم یکی از محبوب ترین سریال های یک دهه گذشته سیما بسته شده و احتمالاً دعوت سازندگان برای صبر بیشتر و پرهیز از تعجیل در قضاوت چندان کارایی ندارد؛ تعداد بالایی از مخاطبان نوروزی سیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پایتخت6» و سمفونی حسرت ها / چه اصراری به «معمولی نبودن» بود؟

«پایتخت6» و سمفونی حسرت ها / چه اصراری به «معمولی نبودن» بود؟