مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:462020-04-04اجتماعي

نوبخت: ازدحامی در مترو نداشتیم / اگر شلوغی گزارش شود جدول حرکت قطارها تغییر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران، با اشاره به اینکه از صبح امروز تمامی ایستگاه ها و خطوط مترو به صورت دقیق رصد می شود، - مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: هیچ گونه ازدحامی در ایستگاه ها و خطوط مترو تاکنون مشاهده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران، با اشاره به اینکه از صبح امروز تمامی ایستگاه ها و خطوط مترو به صورت دقیق رصد می شود، گفت: در حال حاضر تمام خطوط ما خلوت هستند و تنها ایستگاه های تقاطعی اندکی شلوغ می شوند.

وی افزود: از صبح امروز همکاران ما در مترو تمامی ایستگاه ها را رصد کرده و تاکنون گزارشی مبنی بر شلوغی داده نشده و تمامی بخش ها تحت نظارت قرار دارند.

نوبخت تصریح کرد: برای رعایت فاصله اجتماعی نیرو های مترو به مسافران آموزش داده و درخواست می کنند این فاصله را رعایت کنند.

همچنین از مسافران درخواست می شود ماسک بزنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر سرفاصله قطار ها براساس میزان مسافران تنظیم شده است، خاطرنشان کرد: در صورتی که نظارت ها مشخص کند ایستگاهی دچار ازدحام است، جداول فعلی تغییر خواهد کرد، اما در حال حاضر در پیک مسافر نیز قطار ها خلوت در حال تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: ازدحامی در مترو نداشتیم / اگر شلوغی گزارش شود جدول حرکت قطارها تغییر می کند

نوبخت: ازدحامی در مترو نداشتیم / اگر شلوغی گزارش شود جدول حرکت قطارها تغییر می کند