مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:362020-04-04پزشكي

اجرای طرح غربالگری بیماری کووید 19 در تهران


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: همزمان با اجرای طرح ملی غربالگری بیماری کووید 19 در سطح کشور، مقرر شد این طرح با استفاده از ظرفیت 352 خانه سلامت محلات شهر تهران اقدام شود.

- جوادی یگانه، افزود: همزمان با اجرای طرح ملی غربالگری بیماری کووید 19 در سطح کشور، بر اساس تصمیم ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا مقرر شد تا با استفاده از ظرفیت خانه های سلامت محلات 352 گانه شهر تهران با محوریت و راهبری شهرداران مناطق نسبت به افزایش شهروندان تهرانی تحت پوشش این طرح اقدام شود.

به همین منظور جلسه هماهنگی این فعالیت با حضور مدیر کل سلامت شهرداری تهران و معاونین بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تشکیل شود.

به گفته وی، پس از برگزاری این نشست بلافاصله مصوبات جلسه طی یک بخشنامه به شهرداران مناطق 22 گانه ابلاغ و مقرر شد تا ظرف 24 ساعت جلسه ویژه ای فیمابین شهرداری مناطق و مدیران مراکز بهداشتی درمانی برگزار و ساز و کار اجرایی پیش بینی شود.

جوادی یگانه اظهار داشت:پیرو این بخشنامه در بسیاری از مناطق با حضور شهرداران محترم مناطق جلسه مذکور برگزار و راهکارهای همکاری مشترک مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح غربالگری بیماری کووید 19 در تهران

اجرای طرح غربالگری بیماری کووید 19 در تهران