مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:202020-04-04اقتصادي

مالکین واحدهای صنفی ملاحظه مستأجران را داشته باشند


رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین اعلام کرد: هنوز به صورت مستقیم خسارتی به صنوف وارد نشده ولی از اینجا به بعد ممکن است مقداری متضرر شوند که از مالکین واحدهای صنفی تقاضا داریم ملاحظه مستأجران را داشته باشند.

- ایسنا/قزوین رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین اعلام کرد: هنوز به صورت مستقیم خسارتی به صنوف وارد نشده ولی از اینجا به بعد ممکن است مقداری متضرر شوند که از مالکین واحدهای صنفی تقاضا داریم ملاحظه مستأجران را داشته باشند.

سعید نبیل، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه کسب وکارها به 2 بخش واحدهای صنعتی و صنفی تقسیم بندی می شوند، اظهار کرد: صنوف در استان قزوین تا پایان سال فعالیت داشتند و در چند روز اخیر فعالیت آنان متوقف شده است.

وی ادامه داد: هنوز به صورت مستقیم خسارتی به صنوف وارد نشده ولی از اینجا به بعد ممکن است مقداری متضرر شوند که خواهش داریم محدودیت های مالیاتی رفع شود و مالکین واحدهای صنفی نیز ملاحظه مستأجران را داشته باشند؛ امیدواریم با همکاری مردم به زودی شاهد ریشه کن شدن ویروس باشیم و خسارت ها سنگین تر نشود.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی غیرضروری تا پانزدهم فروردین توقف تولید داشتند، افزود: در ایام عید عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکین واحدهای صنفی ملاحظه مستأجران را داشته باشند

مالکین واحدهای صنفی ملاحظه مستأجران را داشته باشند