مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 03:402020-04-04پزشكي

توصیه های بهداشتی هنگام مراجعه به آرایشگاه ها


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به نکاتی برای پیشگیری از کرونا در مراجعه به آرایشگاه ها، تاکید کرد: در شرایط فعلی از هر گونه کاشت ناخن، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به نکاتی برای پیشگیری از کرونا در مراجعه به آرایشگاه ها، تاکید کرد: در شرایط فعلی از هر گونه کاشت ناخن، مژه و تزریق در آرایشگاه ها خودداری کنید.

عباسعلی درستی در گفت وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: در شرایط همه گیری و شیوع بیماری کرونا از رفتن به اماکن عمومی مثل آرایشگاه ها خودداری کرده و آن را به زمان دیگری موکول کنید.

وی، افزود: توصیه می شود در صورت رفتن به آرایشگاه ماسک، دستکش و ژل الکلی به همراه داشته باشید.

وی، تاکید کرد: به هیچ عنوان از حوله های موجود در آرایشگاه استفاده نکنید و فقط از حوله شخصی و پیش بند شخصی که همراه خود دارید، استفاده کنید.

درستی، تاکید کرد: حوله، هد بند و سایر وسایل شخصی خودتان را داخل کیسه پلاستیکی با درب گره زده قرار داده و بلافاصله پس از برگشتن از آرایشگاه، حوله و وسایل شخصی همراه خود را با آب گرم و صابون بشویید.

وی با تاکید بر اینکه در زمان حضور در آرایشگاه حتما ماسک بزنید، گفت: از آرایشگر خود نیز بخواهید ماسک بر روی دهانش داشته باشد و در داخل آرایشگاه از دستکش یک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های بهداشتی هنگام مراجعه به آرایشگاه ها

توصیه های بهداشتی هنگام مراجعه به آرایشگاه ها