مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 03:352020-04-04اقتصادي

458 پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد


محمود سیجانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این مدت هشت هزار و 377 مورد بازرسی از اصناف استان انجام و 678 تخلف صنفی کشف شد.

وی افزود: بیشتر پرونده های تشکیل شده با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا در حوزه داروخانه ها، مراکز فروش تجهیزات پزشکی، آرد، نان، شکر، روغن، میوه، پوشاک، خشکبار و جایگاه های سوخت است.

وی با اشاره به توزیع 260 تن سیب و 534 تن پرتقال در قالب طرح تنظیم بازار در قم، افزود: در همین رابطه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به طور مداوم بر چادرهای توزیع کننده میوه در سطح شهر نظارت داشتند.

سیجانی گفت: همچنین تعدادی از بازرسان سازمان به طور دائم در واحدهای تولیدکننده مواد ضدعفونی استان مستقر و به صورت مستمر بر روند فعالیت آن ها نظارت دارند.

وی در خصوص نحوه فعالیت اصناف استان نیز گفت: با توجه به حساسیت و خطرناک بودن ویروس کرونا، واحدهای صنفی غیر ضرور در صورت فعالیت در شرایط لزوم تعطیلی، طی گشت مشترک بازرسان سازمان صمت با اماکن قم، اخطار دریافت می کنند و در صورت تخلف پلمپ می شوند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح بازرسی فاصله گذاری اجتماعی توسط بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف قم بیان کرد: در این طرح نیز از تاریخ یکم تا سیزدهم فروردین ماه جاری، یک هزار و 559 بازرسی از اصناف قم صورت گرفت که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

458 پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد

458 پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد