مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 03:352020-04-04فرهنگي

فراخوان چهارمین دوسالانه شعر کُردی مناڵ منتشر شد


فراخوان چهارمین دوسالانه شعر کُردی مناڵ منتشرو شرایط شرکت در این رویداد فرهنگی اعلام شد.

- فراخوان چهارمین دوسالانه شعر کُردی "مناڵ" منتشر شد ایسنا/ایلام فراخوان چهارمین دوسالانه شعر کُردی "مناڵ" منتشرو شرایط شرکت در این رویداد فرهنگی اعلام شد.

انجمن شعر و ادب ایوان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به منظور کشف و معرفی استعدادهای نو در حوزه شعر کُردی کودک و ایجاد انگیزه در شاعران کُردی سرا برای خلق آثار ادبی فاخر در این حوزه، باهدف پاس داشت و تقویت زبان مادری، چهارمین دوسالانە شعر کُردی مناڵ را برگزار می کند: این دوسالانه شعر در دو بخش شاعران بزرگسالِ شعر کودک و شاعران کودک و نوجوان برگزار می شود و متولدین سال 1384 خورشیدی به بعد؛ می توانند با ارسال تصویر شناسنامە شاعر، در این جشنواره شرکت کنند.

مسابقه شعر خوانی کودکان به صورت مجازی از طریق ارسال فایل ویدئویی به نشانی مجازی دبیرخانه جشنواره برگزار می گردد و با رأی هیئت داوران از برگزیدگان این بخش تقدیر خواهد شد.

طراحی پوستر جشنواره؛ علاقەمندان بە شرکت در بخش طراحی پوستر می توانند آثار خود را با موضوع: جشنواره شعر کُردی مناڵ و با سایز 50*70، فرمت jpg ، بە صورت مدرنگی cymk ، رزولیشن dpi 300 همراە با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان چهارمین دوسالانه شعر کُردی مناڵ منتشر شد

فراخوان چهارمین دوسالانه شعر کُردی مناڵ منتشر شد