مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 03:062020-04-03پزشكي

ماسک مورد نیاز مراکز بیمارستانی زنجان با نماد همدلی تامین شد


ناصر فغفوری شامگاه جمعه در نشست خبری با خبرنگاران استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام گرفته این سازمان در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا افزود: برای تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز بیمارستان ها و داروخانه ها از قبیل ماسک، الکل و ژل های ضدعفونی کننده واحدهای تولیدی استان فعالیت بسیار خوبی داشتند و در این راستا از تمامی ظرفیت های موجود استفاده شد.

وی اضافه کرد: بر این مبنا مهمترین موضوع تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز برای پیشگیری از این بیماری به ویژه ماسک به ترتیب اولویت کادر بیمارستانی، خانه های بهدشت و در نهایت داروخانه ها قرار داشت که طبق برنامه ریزی ها عمل شد.

این مسؤول ادامه داد: در این میان یک دستگاه غیر فعال تولید ماسک که از 2 سال پیش وارد این استان و بدون استفاده رها شده بود که با پیگیری سرمایه گذار و همکاری های بین بخشی، پس از رفع مسائل فنی، از همان روزهای نخست شیوع بیماری در محلی با استانداردهای بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرد.

این مسؤول ادامه داد: با این اقدام حداکثر روزانه 50 هزار ماسک سه لایه جراحی مورد نیاز شدید بیمارستان ها تامین شد و در واقع مدیریت یکپارچه ای انجام گرفت و تمامی اقلام با واسطه در اختیار معاونت غذا و دارو و شرکت تعاونی داروسازان به عنوان مباشر قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک مورد نیاز مراکز بیمارستانی زنجان با نماد همدلی تامین شد

ماسک مورد نیاز مراکز بیمارستانی زنجان با نماد همدلی تامین شد