مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 03:052020-04-03سياسي

«جهش تولید» نیازمند اصلاح ساز و کار بانکی در کشور است


لطف الله سیاهکلی، منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به نامگذاری سال 99 اظهار کرد: کشوری می تواند اعای قدرتمندی و استقلال داشته باشد که در زمینه تولید به درجات و استانداردهای مطلوب رسیده و در سطح ملی و بین المللی جایگاه داشته باشد.

وی با بیان اینکه کشورهایی را می توان قدرتمند دانست که در باب تولید قوی و قدرتمند باشند، عنوان کرد: تولید پایه قدرت، ثروت و درآمد است و رسیدن به قدرت نیز نیازمند تولید قوی است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وقتی شعار تولید می دهیم باید زنجیره تولید کامل باشد، افزود: زنجیره تولید از قانون شروع می شود و به مجری ها می رسد و برای تکمیل این زنجیره همه آحاد مردم یا باید سرمایه گذار باشند و یا در این عرصه یک عنصری از تولید باشد.

وی تأکید کرد: اگر این چرخه کامل نشود و مردم در آن قرار نگرفته و نقش خود را ایفا نکنند چرخه ناقص خواهد بود و این فرهنگی است که باید در جامعه نهادینه شود.

سیاهکلی تصریح کرد: مردم برای پولدار شدن و قدرتمند شدن نباید در اندیشه دلالی و واسطه گری باشند بلکه باید در اندیشه تولید باشند و این محقق نمی شود مگر اینکه ساز و کار بانکی ما درست باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهش تولید» نیازمند اصلاح ساز و کار بانکی در کشور است

«جهش تولید» نیازمند اصلاح ساز و کار بانکی در کشور است