مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 23:352020-04-03حوادث

جذب 50 هزار آتش نشان داوطلب در تهران


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آموزش و جذب حدود 50 هزار آتش نشان داوطلب در شهر تهران خبر داد و نحوه پذیرش آن را تشریح کرد.

- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آموزش و جذب حدود 50 هزار آتش نشان داوطلب در شهر تهران خبر داد و نحوه پذیرش آن را تشریح کرد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیشینه اجرای طرح آتش نشان داوطلب در سطح جهان گفت: اقدامات داوطلبانه و کار داوطلبانه از جمله اقداماتی است که کشورهای زیادی در سطح جهان برای آن برنامه ریزی گسترده ای انجام داده اند و اهمیت این موضوع به قدری است که روزی به عنوان کار داوطلبانه و داوطلب نیز در تقویم جهانی نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا و با توجه به اینکه طرح آموزش و بهره گیری از توان نیروهای مردمی آتش نشان داوطلب سالهاست در برخی از کشورهای مختلف جهان اجرا شده و موفقیت آمیز نیز بوده است.

سازمان آتش نشانی تهران نیز تصمیم به آموزش و بهره گیری از ظرفیت آتش نشانان داوطلب گرفت و این طرح را از سال 1384 کلید زد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تجزیه و تحلیل طرح آتش نشان داوطلب نشان دهنده اثرات مثبت آن و مکمل بودنش در امدادرسانی و نجات جان و مال مردم در حوادث گوناگون است، گفت: از سوی دیگر آتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 50 هزار آتش نشان داوطلب در تهران

جذب 50 هزار آتش نشان داوطلب در تهران