مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 19:552020-04-03سياسي

کرونا، حداقل برای یک سوم جمعیت حاشیه مشهد شرایط سختی ایجاد کرده است


رییس شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه کرونا، حداقل برای یک سوم جمعیت مشهد که در مناطق حاشیه ساکن هستند، شرایط سختی را ایجاد کرده است، گفت: از رسانه ها و خبرگزاری ها تقاضا دارم که به ترویج کمپین چراغی برافروز کمک کنند تا مشارکت حداکثری مردم را داشته باشیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه کرونا، حداقل برای یک سوم جمعیت مشهد که در مناطق حاشیه ساکن هستند، شرایط سختی را ایجاد کرده است، گفت: از رسانه ها و خبرگزاری ها تقاضا دارم که به ترویج کمپین "چراغی برافروز" کمک کنند تا مشارکت حداکثری مردم را داشته باشیم.

محمدرضا حیدری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص پویش چراغی برافروز ، اظهار کرد: یکی از ظرفیت ها و پتانسیل هایی که همیشه در فضای شهر مشهد داشتیم که به برکت وجود امام رضا(ع) و باور و اعتقاد مردم بوده، همیاری و کمک در شرایط بحران است که این را در دوره های مختلف در مشهد تجربه کرده ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کرونا، حداقل برای یک سوم جمعیت مشهد که در مناطق حاشیه ساکن هستند، شرایط سختی را ایجاد کرده است، عنوان کرد: مشاغل بسیار زیادی را داریم که درآمدهای آنها به فعالیت های روزانه بستگی دارد، بنابراین خانواده ها تحت فشار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، حداقل برای یک سوم جمعیت حاشیه مشهد شرایط سختی ایجاد کرده است

کرونا، حداقل برای یک سوم جمعیت حاشیه مشهد شرایط سختی ایجاد کرده است