مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 19:402020-04-03سياسي

کرونا فرصتی برای جهش تولید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، تشخیص اولویت ها و تمرکز بر آنها خصوصا وقتی مشکلات، متعدد و پیچیده می شوند از دشوارترین و در عین حال مهمترین کارهاست.

- حضرت آیت الله خامنه ای طی حدودا ده سال گذشته بدرستی اقتصاد را مهمترین اولویت کشور و در این حوزه بر اساس نظرات کارشناسان و متخصصین، تولید را گلوگاه اصلی تشخیص داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، تشخیص اولویت ها و تمرکز بر آنها خصوصا وقتی مشکلات، متعدد و پیچیده می شوند از دشوارترین و در عین حال مهمترین کارهاست.

در مقام تصمیم گیری و به نوعی سیاستگذاری، عوامل متعددی مانند تعدد و تنوع مسائل و مشکلات، هیجانات سیاسی و اجتماعی، عملیات روانی دشمن و عدم اشراف به مسائل ممکن است دخالت و تشخیص اولویت ها را به انحراف بکشاند.

در سطح کلان اگر چنین امر خطیری با تعلل صورت گیرد و یا توام با تردید و دودلی باشد خسارت ها بیشتر و گاه غیرقابل جبران خواهد بود.

تعیین شعار سال از سوی رهبر حکیم انقلاب اسلامی اقدام مهمی است که نقش تعیین اولویت را با اشراف به مسائل داخلی و بین المللی و بدور از هیجانات و فضاسازی ها ایفا می کند.

شعار سال اگر تبدیل به مطالبه عمومی شود بمثابه گفتمان عمل می کند و همه امور را در جهت مهمترین اولویت کشور بسیج می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا فرصتی برای جهش تولید

کرونا فرصتی برای جهش تولید