مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 17:502020-04-03بين الملل

دمشق درباره اقدامات رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی هشدار داد


نماینده دائم سوریه در سازمان های بین المللی در ژنو درباره شهرک سازی های این رژیم در جولان اشغالی هشدار داد و گفت که رژیم صهیونیستی در حال سرقت منابع طبیعی جولان اشغالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسام الدین آلا نماینده دائم سوریه در سازمان های بین المللی در ژنو، امروز (جمعه)، در نامه ای به یک کمیته سازمان ملل که وظیفه تحقیق در اقدامات رژیم صهیونیستی را برعهده دارد، درباره شهرک سازی های این رژیم در جولان اشغالی و موارد مرتبط با آن هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری شبکه المیادین ، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل خواستار محکومیت کارشکنی های رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی شد و وی همچنین خواست که از ارائه هرگونه کمک به مقامات این رژیم بویژه در زمینه اجرای فعالیت ها، امور تجاری و گردشگری خودداری شود.

حسام الدین آلا درباره تلاش های این رژیم برای تحمیل آنچه اسناد ملکی جایگزین خوانده می شود و پروژه ساخت توربین برای تولید برق در خاک سوریه هشدار داد.

 آلا همچنین ضمن اشاره به اینکه رژیم اشغالگر، حقوق مردم سوریه را در سایه حمایت های نامحدود و تشویق دولت کنونی آمریکا نقض می کند، هشدار داد که این رژیم در حال سرقت منابع طبیعی جولان اشغالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق درباره اقدامات رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی هشدار داد

دمشق درباره اقدامات رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی هشدار داد