مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 10:252020-04-03اقتصادي

تخصیص 596 میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه های علوم پزشکی برای پیشگیری و درمان کرونا


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از تأمین اعتبار و تجهیز 38 بیمارستان این استان برای درمان بیماران کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نعمت الله ترکیگفت: تاکنون حدود 596 میلیارد تومان اعتبار برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی قرارگرفته است.

وی از تجهیز 38 بیمارستان استان تهران به امکانات مورد نیاز برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا خبر داد و گفت: تاکنون 195 میلیارد و 730 میلیون تومان از محل ارزش افزوده برای تجهیز این بیمارستان ها تأمین اعتبار و هزینه شده است.

معاون پشتیبانی و بودجه ستاد فرماندهی مقابله با کرونا استان تهران افزود: تأمین اعتبار و اختصاص این مبالغ برای خرید تجهیزات مورد نیاز بر اساس تفاهم نامه های منعقد شده با دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده است.

وی افزود: براساس توافقات صورت گرفته با بانک مرکزی از محل منابع ارزی دولتی نیز برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های استان بهره گرفته شده است.

اظهارات ترکی در حالی است که در تاریخ 21 اسفندماه سال 1398 به دنبال درخواست ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، با ابلاغ دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 596 میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه های علوم پزشکی برای پیشگیری و درمان کرونا

تخصیص 596 میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه های علوم پزشکی برای پیشگیری و درمان کرونا