مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-03سياسي

فرماندار تهران: فعالیت اصناف روزانه کنترل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی فرمانداری تهران عیسی فرهادی روز جمعه ضمن قدردانی از شهروندان تهرانی برای ماندن در خانه، افزود: سیر نزولی ابتلا به بیماری کرونا در تهران نشان دهنده انتخاب مسیر درست مردم، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در این مبارزه است.

فرماندار تهران ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم حاج محمدتقی فهمیده، پدر شهیدان گرانقدر داوود و محمدحسین فهمیده؛ از نام آوران دوران دفاع مقدس، از اقدامات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

وی ادامه داد: مردم همه ساله آخرین روز تعطیلات نوروز را جشن می گرفتند و امسال بخاطر سلامت خود و هموطنان ماندن در خانه را برگزیدند و رفتن به طبیعت را به بعد از رهایی از این بیماری گذاشتند.

فرهادی همچنین در خصوص روند حضور کارکنان در ادارات نیز یاد آور شد: تا بیستم فرودین ماه یک سوم کارکنان در محل کار حاضر می شوند و بقیه دورکاری می کنند یا به مرخصی می روند اما مرخصی آنها جزو مرخصی استحقاقی محسوب نمی شود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون 53 هزار و183 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 3294 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 17 هزار و 935 نفر نیز بهبود یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار تهران: فعالیت اصناف روزانه کنترل می شود

فرماندار تهران: فعالیت اصناف روزانه کنترل می شود