مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-03سياسي

آغاز رزمایش ارتش برای مقابله با ویروس کرونا در ایوان


فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور در حاشیه این رزمایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این طرح در قالب قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا اجرا می شود، اظهار داشت: این رزمایش یک روزه با عنوان لبیک یا خامنه ای و ارتش فدای ملت برگزار و اقداماتی نظیر شستشو و استریل، ضدعفونی مناطق مختلف شهر ایوان انجام می شود.

امیر سرتیپ فرهاد هادیانفر افزود: این رزمایش بیولوژیکی با همکاری تیپ 181 زرهی شهرستان اسلام آباد غرب از توابع استان کرمانشاه برگزار و چندین دستگاه خودرو و پرسنل ارتش اقدام به ضد عفونی معابر مختلف این شهر می کنند.

وی تاکید کرد: پیش از اجرای این طرح ارتش جمهوری اسلامی مستقر در منطقه غرب کشور، اقداماتی مانند آماده سازی بیمارستان های ارتش، یگان های بهداشت و درمان گروهان های جنگ نوین ، ضدعفونی و گندزدایی سطح شهرها و پادگان ها و پخش مواد ضدعفونی کننده در بین شهروندان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: برای مهار و نابودی ویروس کرونا، ارتش جمهوری اسلامی از همه ظرفیت و امکانات بیولوژیکی خود بهره برده و همراه وزارت بهداشت و ستاد کرونا وارد میدان عمل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش ارتش برای مقابله با ویروس کرونا در ایوان

آغاز رزمایش ارتش برای مقابله با ویروس کرونا در ایوان