مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:152020-04-03اقتصادي

انسجام گروه ها و همدلی مردم در همه سطوح نشانه حرکت به سوی ظهوراست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در مطالبی که به عنوان پیام جمعه ارائه کرد، اظهار داشت: در ماه مبارک شعبان قرار داریم و در آستانه نیمه شعبان سالروز میلاد موعود و منجی بشر حضرت ولی عصر و به همین مناسبت این حدیث نورانی را متذکر می شوم که فرمودند؛ انتظار فرج از برترین اعمال امت اسلام است .

محمودی با بیان اینکه مسئله ظهور منجی، حقیقتی است که بین تمام ادیان توحیدی مشترک بوده و همه موحدان به آن اعتقاد دارند گفت: در دوره آخرالزمان، زمانی که مردم از ظلم و ستم خسته شده اند و پناهگاهی را نمی یابند، ظهور منجی می تواند نجات بخش بشر باشد و تنها پناهگاه آنها وجود مبارک امام عصر است و لذا باید همه منتظر آن زمان باشند و خود را با شرایط آن دوران منطبق کنند.

وی بیان داشت: امیدواریم با انجام اعمال صالح، دوری از گناهان و زشتی های اخلاقی بتوانیم از منتظران و یاوران حضرت باشیم و زمینه ساز ظهور آن یگانه دوران شویم.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اتحاد و انسجام و همدلی هایی که ایجاد شده است، گفت: وقتی در اربعین میلیون ها نفر حضور پیدا می کنند، وقتی داعش و گروه های ملحد تکفیری در برابر ملت های مظلوم دینی قرار می گیرند و وقتی شهادت سردار قاسم سلیمانی همه را زیر یک پرچم جمع می کند، وقتی که حتی در برخی کشورهای غربی صدای تضرع و توبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسجام گروه ها و همدلی مردم در همه سطوح نشانه حرکت به سوی ظهوراست

انسجام گروه ها و همدلی مردم در همه سطوح نشانه حرکت به سوی ظهوراست