مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:152020-04-03اقتصادي

99 سالی عمرانی برای شهرداری تبریز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، ایرج شهین باهر در جلسه عمرانی با شهرداران مناطق، افزود: امسال با توجه به پرداخت و تسویه حساب تمامی بدهی های بانکی مربوط به سالهای گذشته، بهانه ای برای تعلل در اجرای پروژه های عمرانی نداریم، چرا که بودجه عمرانی نیز بر اساس توان و ظرفیت مناطق بسته شده و مشکلی در تأمین منابع مالی مورد نیاز نیست.

او با اشاره به پیگیری پروژه های شهری در مناطق 10 گانه نیز خاطرنشان کرد: هر روز آخرین وضعیت تک تک پروژه ها را پیگیری می کنم و شهرداران مناطق نیز تأمین اعتبار مالی و انجام عملیات اجرایی آنها را به جد پیگیر باشند.

او ادامه داد: با توجه با کاهش تردد مردم در خیابان های شهر، این روزها بهترین فرصت برای مجموعه شهرداری است تا پروژه های عمرانی خود، اعم از آسفالت ریزی خیابان ها و نیز پروژه های شهری را در این مقطع زمانی انجام دهند.

شهین باهر افزود: در واقع سال 99 زحمات دو، سه سال اخیر مدیریت کنونی شهری تبریز به بهره برداری می رسد و امسال باید زحمات چند ساله خود در مجموعه شهرداری تبریز را با بهره برداری از پروژه های عمرانی به نتیجه برسانیم، چرا که در سالهای گذشته درگیر پرداخت بدهی ها و رفع مشکلات مالی و آشفتگی اداری و نیز ساماندهی قراردادها، تعهدات مشکل دار و اعتماد سازی مردم بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 سالی عمرانی برای شهرداری تبریز است

99 سالی عمرانی برای شهرداری تبریز است