مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:152020-04-03سياسي

تقویت باورهای دینی و ملی رسالتی مهم در جامعه است


فرشته فهمیده روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: آموزش و پرورش به عنوان دستگاه انسان ساز، محوری ترین و بنیادین ترین دستگاه درتمامی کشورها محسوب می شود.

وی که معاونت پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز را برعهده دارد، خاطرنشان کرد: این دستگاه مهم مسئولیت و نقش عظیمی درانتقال هویت، فرهنگ، ارزش ها، باورها و صیانت از آنها در میان نسل آینده دارد.

فهمیده ازایثارو شهادت به عنوان یک فرهنگ متعال در زمره عالی ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش هایی یاد کرد که یک انسان متعهد می تواند به آن مقام دست یابد.

وی تصریح کرد: این مفاهیم اثرگذار وحرکت آفرین قادرند تا فضای یک جامعه را به صورت گسترده تحت تاثیر قراردهند و والاترین برکات را برای آن به همراه داشته باشند.

فهمیده اضافه کرد: درحقیقت اگر رشادت ها وخدمات شهدا و ایثارگران آن طور که باید و شاید برای مردم معرفی شود، بیشترین و بهترین نتایج را به همراه خوهد داشت.

وی عنوان کرد: فرهنگ ایثارو شهادت یک پدیده اجتماعی و دینی است به گونه ای که واژه شهادت و مشتقات آن 150 بار در قرآن کریم آمده است لذا باید نگاه خاصی برای ترویج آن در بین نسل نو داشته باشیم.

وی بیان داشت: باید دانش آموزان را با جانفشانی و خدمات ایثارگران و شهدا به خوبی آشنا کرد و در معرفی وکارهای بزرگی که شهدا و ایثارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت باورهای دینی و ملی رسالتی مهم در جامعه است

تقویت باورهای دینی و ملی رسالتی مهم در جامعه است