مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:152020-04-03پزشكي

دیابتی های مبتلا به فشار خون استرس نداشته باشند


افراد دیابتی که فشار خون نیز دارند نباید استرس داشته باشند، چون ممکن است سیستم دفاعی بدن این بیماران به دلیل استرس تضعیف شود.

- ایسنا/اصفهان یک پزشک دیابت گفت: افراد دیابتی که فشار خون نیز دارند نباید استرس داشته باشند، چون ممکن است سیستم دفاعی بدن این بیماران به دلیل استرس تضعیف شود.

منصور خالقی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه معمولا ابتلا به ویروس کووید 19 در افرادی که بیماری زمینه ای دارند بیشتر نمود می یابد، اظهار کرد: برای نمونه احتمال بستری بر اثر بیماری در افراد کمتر از 9 سال صفر درصد است، اما در افرادی که به سن 59 سال می رسند، ممکن است این احتمال به 8 تا 10 درصد برسد که نشان می دهد هر چقدر سن بالاتر رود نیاز به بستری افراد بیشتر می شود.

وی افزود: البته درصد ابتلا به ویروس کرونا و احتمال بستری افرادی که به بیماری های مزمن مانند دیابت، فشار خون و یا نارسایی قلب مبتلا هستند متفاوت است.

این پزشک دیابت اضافه کرد: درصد ابتلا اولیه به ویروس کرونا و درصد بستری افرادی که عمل جراحی قلب باز کرده اند و افرادی که کورتن مصرف می کنند و بدنشان نقص ایمنی دارد، بیشتر است و این افراد باید بیشتر مراقب سلامتی خود باشند.

خالقی با بیان اینکه بیماران دیابت به دو دسته تقسیم می شوند، تصریح کرد: افراد 30 تا 40 ساله ای که به دیابت نوع دو مبتلا هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیابتی های مبتلا به فشار خون استرس نداشته باشند

دیابتی های مبتلا به فشار خون استرس نداشته باشند