مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:102020-04-03پزشكي

مراجعان بدحال کرونایی در یزد رو به افزایش است


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: هر چند کاهش موارد بستری بیماران کرونایی در بیمارستانهای یزد را در چند روز اخیر شاهد بودیم ولی تعداد بیماران بدحال به نسبت کل بیماران بستری افزایش پیدا کرده است.

- ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: هر چند کاهش موارد بستری بیماران کرونایی در بیمارستانهای یزد را در چند روز اخیر شاهد بودیم ولی تعداد بیماران بدحال به نسبت کل بیماران بستری افزایش پیدا کرده است.

دکتر ابراهیم سلمانی با بیان این که از ابتدای شیوع بیماری کووید 19 در استان یزد از دو هزار و 12 نفر نمونه گیری انجام شده که جواب آزمایش یک هزار و 128 نفر مثبت گزارش شده است، از کاهش بیماران بستری در بیمارستان های شهید صدوقی، میبد و اردکان یاد کرد و افزود: هر چند کاهش موارد بستری را در چند روز اخیر شاهد بودیم ولی تعداد بیماران بدحال به نسبت کل بیماران بستری افزایش پیدا کرده است.

به گفته وی، به دنبال کاهش بستری بیماران در بیمارستانهای یزد، حدود 50 تخت از تعداد تخت های اشغال شده توسط بیماران کروناویروس در بیمارستان های امام جعفر صادق میبد و ضیایی اردکان کاهش یافته و یک بخش ( 30 تخت) از بخش های عفونی بیمارستان شهید صدوقی نیز غیر فعال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعان بدحال کرونایی در یزد رو به افزایش است

مراجعان بدحال کرونایی در یزد رو به افزایش است