مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:052020-04-03اقتصادي

رسیدگی به حدود 17 هزار پرونده در تعزیزات خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، نعمت اله بیرانوندی بیان کرد: دستگاهای ناظر در خوزستان پارسال 17 هزار و 225 فقره گزارش به شعب تعزیرات حکومتی فرستادند که به 16 هزار و 990 فقره از این پرونده ها رسیدگی شد.

وی ادامه داد: 13 هزار و هفت فقره از پرونده های رسیدگی شده در حوزه کالا و خدمات، سه هزار و 140 فقره در حوزه قاچاق کالا و ارز و 843 فقره در حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است.

بیرانوندی بیان کرد: محکومان پرونده ها در مجموع به بیش از یک هزار و 553 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه احکام برخی پرونده ها مورد تجدیدنظر خواهی محکومان واقع شده این پرونده ها هم اینک در شعب تجدید نظر تعزیرات حکومتی درحال رسیدگی هستند.

دبیر کمیسیون امور تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: تاکنون 12 هزار و 26 فقره پرونده نیز در شعب اجرای احکام مختومه و در حدود 250 میلیارد ریال از محکومان وصول شد.

وی با تشکر ازدستگاه های ناظر اظهارامیدواری کرد تا با همکاری و همراهی همه دستگاه های ناظر و استمرار تلاش تعزیرات حکومتی در خوزستان، امسال که به فرموده رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید مزین شده بتوان با حمایت از تولید داخلی به ویژه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تسهیل فضای کسب و کار و کوتاه کردن دست متخلفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به حدود 17 هزار پرونده در تعزیزات خوزستان

رسیدگی به حدود 17 هزار پرونده در تعزیزات خوزستان