مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:052020-04-03سياسي

غربالگری حدود 11هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی کاشان


در بیش از یک ماه اخیر حدود 11هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی کاشان در قالب طرح جلوگیری از شیوع کرونا غربالگری شدند.

- سیدمنصور میرابوطالبی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همزمان با شیوع بیماری کرونا در سطح کشور نیروهای جمعیت هلال احمر کاشان با آمادگی کامل برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری در صحنه هستند، اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده طرح غربالگری با خودروها در مبادی ورودی و خروجی شهرستان کاشان بود.

وی با اشاره به مشارکت 208 داوطلب کاشانی در این طرح گفت: این افراد در قالب تیم های چهارنفره در دو ایستگاه شهرستان کاشان و دو ایستگاه برزک و سن سن خودروهای در حال تردد را غربالگری کردند.

رییس جمعیت هلال احمر کاشان از پایش 4524 خودرو در طول برگزاری این طرح تاکنون خبر داد و بیان داشت: از بین حدود 11 هزار نفر از هموطنان غربالگری شده 146 مورد مشکوک به کرونا ویروس شناخته شدند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات فرهنگی و آموزشی جمعیت هلال احمر کاشان برای مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع بیش از 3500 پوستر و بروشور آموزشی از جمله اقدامات انجام شده است.

میرابوطالبی از برگزاری دوره های آموزشی غیرحضوری از طریق فضای مجازی توسط جمعیت هلال احمر کاشان خبر داد و یادآور شد: 30 نفر از نیروهای داوطلب در مدت هفت روز نیز با برپایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری حدود 11هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی کاشان

غربالگری حدود 11هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی کاشان