مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 07:452020-04-03سياسي

نیکی تنها کاری که تعطیلی ندارد/ یاری 3.5 میلیارد تومانی خیرین فارس


مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس گفت: نیکی و نیکوکاری، از فعالیت هایی است که نه تنها تعطیل بردار نیست بلکه در روزهای دشواری، نیاز بیشتری به فعالان این حوزه احساس می شود.

- ایسنا/فارس مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس گفت: نیکی و نیکوکاری، از فعالیت هایی است که نه تنها تعطیل بردار نیست بلکه در روزهای دشواری، نیاز بیشتری به فعالان این حوزه احساس می شود.

دکتر علی اکبر رامجردی، جمعه 15 فروردین گفت: نیک اندیشان عضو این مجمع تاکنون سه و نیم میلیارد تومان در راستای درمان کرونا کمک و برای تهیه 20 دستگاه تنفس مصنوعی موردنیاز در فارس کمپین کمک های پنج هزار تومانی را برای دریافت کمک های مردم راه اندازی کرده است.

رامجردی با اشاره به فعالیت 20 ساله مجمع خیرین سلامت استان فارس اضافه کرد: تاکنون مبلغ یک هزار و 500 میلیارد تومان توسط این مجمع در حوزه سلامت مانند ساخت و ساز بیمارستان ها و خانه های بهداست و غیره هزینه شده است.

مدیر عامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت: از کل کمک 3.

5 میلیارد تومانی مجمع خیرین سلامت، 2 میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی و یک میلیارد مستقیما به سه بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)، شهید چمران و شهید فقیهی اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکی تنها کاری که تعطیلی ندارد/ یاری 3.5 میلیارد تومانی خیرین فارس

نیکی تنها کاری که تعطیلی ندارد/ یاری 3.5 میلیارد تومانی خیرین فارس