مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 07:302020-04-03اقتصادي

پرداخت 164 میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تاکنون 164 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان خسارت دیده از سیل پرداخت شده است.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تاکنون 164 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان خسارت دیده از سیل پرداخت شده است.

عبدالرضا بازدار با اشاره به پرداخت خسارت ناشی از سیل فروردین ماه سال 98 به بهره برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی، اظهار کرد: تاکنون 164 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان پرداخت شده است.

وی افزود: تاکنون مبلغ 104 میلیارد تومان خسارت بلاعوض به تعداد 28 هزار و 600 نفر پرداخت شده است.

این مسئول اضافه کرد: یکسری از پرونده های کشاورزان و بهره برداران خسارت دیده از سیل جهت ثبت در سامانه سجاد دارای اشکالاتی می باشند و در حال حاضر این سامانه هنوز باز نشده است، لذا پیگیری هستیم که بتوانیم با باز شدن این سامانه ویرایش و اصلاحات لازم را انجام دهیم و با رفع مشکل، خسارت این دسته از بهره برداران و تولیدکنندگان نیز پرداخت خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: تسهیلات ارزان قیمت از طریق بانکها پرداخت می شود و تاکنون 17 هزار نفر جهت دریافت مبلغ 147 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به بانک های عامل معرفی شده است، که از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 164 میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده

پرداخت 164 میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده