مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 07:152020-04-03سياسي

اهالی فرهنگ، هنر و رسانه فارس چه کتاب هایی می خوانند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، کاربران فضای مجازی در روزهای تعطیلات نوروز 99 فرصتی به دست آوردند تا ضمن دست و پنجه نرم کردن با اوقات خانه نشینی ناشی از کرونا بخشی از زمان خود را به کتابخوانی بپردازند.

در این میان آنچه هنوز برای کتابخوان ها لطف خود را از دست نداده کتاب های چاپی است که همچنان از سوی اهل مطالعه مورد پسند است.

کتابخوان های شیرازی هم در جامعه آماری که در این گزارش مورد پرسش قرار گرفته اند اغلب ترجیح دادند کتاب هایی را توصیه کنند که هم نسخه چاپی آن موجود است و هم نسخه شنیداری آن در فضای مجازی یافت می شود.

فرزندان سانچز ؛ زندگی درونی یک خانواده از جمله هنرمندانی که مورد پرسش خبرنگار مهر قرار گرفت، مهگان فرهنگ، فیلمساز و مدرس دانشگاه است که کتابی با عنوان فرزندان سانچز معرفی کرد و گفت: این رمان درباره خانواده فقیری در شهر مکزیکوسیتی است؛ پدری 50 ساله به نام خسوس سانچز و فرزندانش.

وی با بیان اینکه کتاب فرزندان سانچز نوشته اسکار لوییس است، افزود: این کتاب به خواننده تصویری از زندگی درونی یک خانواده نمایش می دهد و نشان می دهد که پرورده شدن در یکی از محله های پست، در قلب یک شهر بزرگ آمریکای لاتین که تغییر اقتصادی اجتماعی سریعی را از سر می گذراند، چگونه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی فرهنگ، هنر و رسانه فارس چه کتاب هایی می خوانند؟

اهالی فرهنگ، هنر و رسانه فارس چه کتاب هایی می خوانند؟