مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 07:152020-04-03اقتصادي

صنوف کشور تا چه روزی تعطیل هستند؟ / بازگشایی با نظر ستاد ملی کرونا


رییس اتاق اصناف کشور با اشاره به همکاری گسترده اصناف با ستاد ملی مبارزه با کرونا از پایان زمان تعطیلی اصناف در تاریخی معین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم نوده فراهانی از ادامه دار شدن تعطیلی ها تا روز 23 فروردین خبر داد و گفت: واحدهایی که در این ایام تعطیل بودند تا روز بیست و سوم فروردین تعطیل خواهند بود یعنی باز شدن واحدهای صنفی به بعد از تعطیلات نیمه شعبان و آخر هفته موکول خواهد شد.

او ادامه داد: در این ایام تنها فروشگاه ها و مراکز عرضه اقلام ضروری به روی مردم باز خواهند بود و هیچ یک از واحدهای صنفی که در این ایام تعطیل بوده اند شروع به فعالیت صنفی نخواهند کرد.

نوده فراهانی تصریح کرد: از روز بیست و سوم فروردین به بعد تعیین و تکلیف خواهیم کرد تا صنوف مختلف به ترتیب اولویت فعالیت خود را آغاز کنند.

طی جلسات کارشناسی و ارزیابی های تخصصی ترتیب صنوف تعیین خواهد شد.

رییس اتاق اصناف تهران تصریح کرد: صنوف ارائه دهنده خدمات ضروری تر از جمله فروشندگان قطعات یدکی و مواردی از این قبیل در اولویت قرار خواهند گرفت و برای صنوفی مثل سالن های سینما که فعالیت آن ها با تجمع مردم همراه خواهد بود برنامه ریزی جداگانه خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنوف کشور تا چه روزی تعطیل هستند؟ / بازگشایی با نظر ستاد ملی کرونا

صنوف کشور تا چه روزی تعطیل هستند؟ / بازگشایی با نظر ستاد ملی کرونا