مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 07:052020-04-03اقتصادي

همراهی انجمن های مردمی مهاباد در مقابله با کرونا ستودنی است


سیدهادی طباطبایی شامگاه پنجشنبه در بازدید از طرح های در دست اجرای انجمن های مردم نهاد مهاباد برای مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان، اظهار داشت: انجمن های مهاباد با همکاری و همگامی خود ثابت کردند که در روزهای سخت با بخش دولتی همراه هستند و در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی اضافه کرد: با همکاری خیران این شهرستان بیش از 55 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان موقت و اقامتگاه بیماران بهبودیافته کرونا هزینه شده که این امر بسیار ارزشمند و مایه خوشحالی است.

وی از تلاش ها مسوولان دستگاه های اجرایی این شهرستان در تعامل سازنده با انجمن های مردم نهاد این شهرستان قدردانی کرد و گفت: این حماسه مردمی باید مستندسازی شود و برای همیشه در تاریخ مردم این دیار به یادگار بماند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی در سفر خود به مهاباد به همراه فرماندار این شهرستان و جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی مهاباد از کارگاه دوخت البسه بیمارستانی، کمک های خیران برای تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد، بیمارستان موقت مهاباد، نقاهتگاه بیماران بهبودیافته مبتلا به کرونا و کارگاه تولید محلول آب ژاول بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی انجمن های مردمی مهاباد در مقابله با کرونا ستودنی است

همراهی انجمن های مردمی مهاباد در مقابله با کرونا ستودنی است