مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 07:052020-04-03سياسي

مشارکت و همراهی مردم قزوین با طرح فاصله گذاری اجتماعی مطلوب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی فرخزاد روز جمعه از برخی اقدامات انجام شده در راستای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در بخش های مرکزی شهرستان البرز و قزوین بازدید کرد.

وی در این بازدید اظهار داشت: با تصمیمات ستاد مرکزی مقابله با ویروس کرونا در کشور و استان محدودیت هایی در حوزه اصناف، مدارس و فعالیت ادارات ایجاد شده که تنها راه مقابله قطع زنیجره انسانی انتقال است.

فرخزاد تصریح کرد: همکاری شهروندان استان قزوین برای مهار و شکست کرونا قابل توجه بوده که جای تقدیر دارد بویژه در شرایطی که نگران انتشار گسترده ویروس در روز طبیعت بودیم این همراهی و درک مردم بسیاری از نگرانی ها را برطرف کرد.

وی افزود: جا دارد از همراهی خوب مردم در روز طبیعت که در خانه ماندند تا ویروس کرونا بیش از این گسترش نیابد تشکر کنیم و درخواست شود همچنان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

فرخزاد تصریح کرد: با کاهش حدود 70 درصدی تردد در مسیرهای ارتباطی استان قزوین در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل این همراهی به اوج خود رسیده که باید تداوم یابد.

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: همکاری خوب اصناف در قزوین با دولت و همچنین اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کاهش سیر کرونا در میهن اسلامی مؤثر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت و همراهی مردم قزوین با طرح فاصله گذاری اجتماعی مطلوب است

مشارکت و همراهی مردم قزوین با طرح فاصله گذاری اجتماعی مطلوب است