مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-03اقتصادي

مدیریت در اعتبارات حوادث به جهش تولید کمک می کند


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با پیشگیری و مدیریت هزینه های حوادث غیرمترقبه می توانیم به تحقق شعار سال و جهش تولید کمک کنیم.

- قدرت الله مهدی خانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان قزوین مانند بسیاری از مناطق کشور همواره در معرض آسیب حوادث غیرمترقبه قرار دارد و هزینه های سنگینی به دولت و مردم تحمیل می کند.

وی بیان کرد: به همین دلیل باید با تمهیدات و اقدامات لازم برای مقابله با حوادث و کاهش خسارت های آن آماده بود تا هزینه های جانی و مالی حوادث کاهش یابد.

مهدیخانی تصریح کرد: دولت سالانه میلیاردها تومان برای جبران بخشی از خسارات حوادثی از جمله سیل، زلزله و خشکسالی و حریق هزینه می کند در صورتی که با پیش بینی و پیشگیری های لازم و به موقع می توان هزینه های یاد شده را به بخش صنعت، تولید و در نهایت اشتغال انتقال داد.

وی افزود: در بخش خسارت های خشکسالی و سیلاب در سال های 97 حدود یک هزار و 810 میلیارد تومان و سال 98 هم مبلغ یک هزار و 990 میلیارد تومان اعتبار به استان قزوین اختصاص داد که رقم قابل توجهی است.

مهدیخانی یادآور شد: در حوزه بحران با پیش بینی و پیشگیری می توان ضمن جلوگیری از وقوع بسیاری حوادث و هزینه کرد آن، در بخش هایی از حوزه های اقتصادی و گردشگری شاهد جهش تولید در بخش های مختلف بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت در اعتبارات حوادث به جهش تولید کمک می کند

مدیریت در اعتبارات حوادث به جهش تولید کمک می کند