مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 06:352020-04-03اقتصادي

فعالیت 141 شرکت پخش کالا در گیلان/ 4 هزار نفر فعالیت می کنند


رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به فعالیت 141 شرکت پخش کالا در این استان، گفت: بیش از 4 هزار نفر به صورت مستقیم در این شرکت های کار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد دلق پوش صبح جمعه گفتگو خبرنگاران با اشاره به مشارکت و همکاری اصناف به ویژه شرکت های تأمین و توزیع در زمینه اقلام مصرفی، اظهار کرد: بیش از 60 شرکت پخش در زمینه مواد غذایی فعالیت می کنند.

وی به فعالیت 40 شرکت توزیع داور در استان گیلان اشاره کرد و گفت: 41 شرکت نیز در زمینه سایر اقلام اعم از مصنوعات فلزی، لوازم خانگی و قطعات یدکی فعالیت می کنند از ابتدایی شیوع ویروس کرونا با تلاش و مشارکت این شرکت ها با کمبود کالایی در سطح فروشگاه ها و داروخانه ها مواجه نبوده ایم.

رییس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه شرکت های پخش مؤلفه و رکن اصلی اتصال زنجیره تولید و پخش هستند، افزود: بیش از 4 هزار نفر به صورت مستقیم در بیش از 141 شرکت پخش استان گیلان مشغول به فعالیت هستند.

وی در ادامه به مشارکت اصناف، کسبه، بازاریان در قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا مهم دانست و تصریح کرد: همکاری فعالان این حوزه ها در ایام نوروز به قطع زنجیره انتقال این ویروس بسیار تأثیرگذار بوده است.

دلق پوش ضمن قدردانی از تلاش فعالان این بخش و با اشاره ضررهای مالی، رکود و مشکلات فعالان این بخش با تعطیلی فعالیت ها، گفت: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 141 شرکت پخش کالا در گیلان/ 4 هزار نفر فعالیت می کنند

فعالیت 141 شرکت پخش کالا در گیلان/ 4 هزار نفر فعالیت می کنند